POLITYKA PRYWATNOŚCI
SERWISU

Ochrona prywatności Użytkowników jest dla BHP-GRUPA ALFA AGNIESZKA
SZAFRANIEC szczególnie ważna. Z tego względu Użytkownicy
Serwisu www.bhpkoszalin.pl mają zagwarantowane wysokie standardy ochrony
prywatności. BHP-GRUPA ALFA AGNIESZKA SZAFRANIEC jako Administrator danych dba
o bezpieczeństwo udostępnionych przez Użytkowników danych.
Celem Administratora jest również należyte informowanie Użytkowników o prawach
i obowiązkach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, szczególnie wobec treści
przepisów o ochronie danych osobowych określonych w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”). Dlatego też, dbając o ochronę
prywatności Użytkowników Serwisu, w niniejszym dokumencie Administrator informuje
o podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych przekazanych przez Użytkowników
w związku z korzystaniem przez nich z Serwisu www.bhpkoszalin.pl (dalej jako „Serwis”),
sposobach zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych, a także o prawach
Użytkowników.
Użytkownikiem jest każda osoba fizyczna, której dane dotyczą, korzystająca z serwisu
internetowego www.bhpkoszalin.pl lub usług elektronicznych dostępnych za pośrednictwem
Serwisu.
Administratorem danych osobowych udostępnionych przez Użytkownika
w Serwisie www.bhpkoszalin.pl jest BHP-GRUPA ALFA AGNIESZKA SZAFRANIEC, Bociania
12, 75-669 Koszalin, NIP 6692333978, (dalej jako „Administrator”).
I. ZGODA UŻYTKOWNIKA
Korzystanie z Serwisu www.bhpkoszalin.pl przez Użytkownika oznacza, że
Użytkownik akceptuje, że Administrator gromadzi oraz wykorzystuje dane osobowe
zgodnie z niniejszą Polityką Prywatności.
Dane osobowe Użytkownika Serwisu są przetwarzane przez Administratora w oparciu
o jego zgodę, zaś w niektórych przypadkach opisanych w niniejszym dokumencie,
w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora. Użytkownik ma prawo
w dowolnym momencie wycofać wyrażoną wcześniej zgodę. Wycofanie zgody
nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie
zgody przed jej wycofaniem.
W przypadku, gdy nastąpi zmiana niniejszej Polityki Prywatności, a Użytkownik nadal
będzie korzystał z Serwisu, to poczytuje się to za wyrażenie zgody na aktualne
warunki Polityki Prywatności.
II. DANE OSOBOWE PRZETWARZANE PRZEZ ADMINISTRATORA

1. Sposób pozyskiwania danych osobowych
Administrator pozyskuje dane osobowe bezpośrednio od Użytkownika
za pośrednictwem Serwisu, poprzez
1. podanie przez Użytkownika danych osobowych przy zakładaniu
konta w Serwisie i logowaniu;
2. dostępne w nim funkcjonalności i narzędzia do komunikacji
oraz przesłanie za ich pośrednictwem wiadomości
do Administratora.

Podanie danych osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne.
2. Rodzaje przetwarzanych danych osobowych

Administrator gromadzi za pośrednictwem Serwisu następujące dane
osobowe dotyczące Użytkownika:
1. Imię i nazwisko;
2. Login;
3. Nazwa Firmy;
4. NIP;
5. Adres e-mail;
6. Adres;
7. Numer telefonu;
8. Treść wiadomości;
9. Temat wiadomości;
10. Hasło.

III. CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Sposób przetwarzania przez Administratora danych dotyczących Użytkownika zależy
od sposobu korzystania przez Użytkownika z Serwisu i dostępnych w nim
funkcjonalności. Administrator przetwarza dane osobowe Użytkownika
w następujących celach:
1. Realizacji na rzecz Użytkownika usług dostępnych za pośrednictwem
Serwisu.
Administrator wykorzystuje dane osobowe Użytkownika w celu
umożliwienia mu założenia własnego konta/profilu w Serwisie,
uwierzytelniania oraz autoryzowania jego dostępu do usług oferowanych
przez Administratora za pośrednictwem Serwisu, a także realizacji tych
usług przez Administratora na rzecz Użytkownika.
2. Komunikacji z Użytkownikiem.
Administrator wykorzystuje dane osobowe Użytkownika w celu komunikacji
z nim w spersonalizowany sposób. Komunikowane Użytkownikowi
informacje dotyczą oferowanych produktów lub usług, bezpieczeństwa
danych osobowych, aktualizacji sieci, przypomnień, ale również
sugerowanych ofert Administratora lub jego partnerów. Komunikacja
z Użytkownikiem dotyczy także obsługi Użytkownika. Dane osobowe
wykorzystywane są w celu pomocy Użytkownikowi, rozwiązaniu problemów
technicznych oraz odpowiedzi na jego skargi lub reklamacje.
3. Przedstawiania Użytkownikowi ofert handlowych drogą elektroniczną.
Celem korzystania z danych osobowych Użytkownika udostępnionych
przez niego za pośrednictwem funkcjonalności i narzędzi do komunikacji
dostępnych w Serwisie jest komunikacja marketingowa prowadzona przez
Administratora w ramach prowadzonej działalności, w szczególności
przedstawianie ofert handlowych Użytkownikowi drogą elektroniczną.
4. Przedstawiania Użytkownikowi ofert handlowych w kontakcie
telefonicznym.
Celem korzystania z danych osobowych Użytkownika udostępnionych
przez niego za pośrednictwem funkcjonalności i narzędzi do komunikacji
dostępnych w Serwisie jest komunikacja marketingowa prowadzona przez
Administratora w ramach prowadzonej działalności, w szczególności
poprzez przedstawianie ofert handlowych Użytkownikowi w kontakcie
telefonicznym.
5. Przesyłania Użytkownikowi informacji drogą elektroniczną w ramach zapisu
na newsletter Administratora.
Celem korzystania przez Administratora z danych osobowych Użytkownika
udostępnionych w ramach formularza zapisu na newsletter Administratora
udostępnionego w Serwisie jest informowanie Użytkownika drogą
elektroniczną (e-mailowo) o nowych produktach, usługach, promocjach
lub wydarzeniach Administratora lub jego partnerów.
6. Umożliwienia przesyłania przez Użytkownika komentarzy lub opinii.

Administrator wykorzystuje dane osobowe Użytkownika w celu
umożliwienia mu komentowania/opiniowania działalności, usług
lub produktów Administratora lub podmiotów z nim współpracujących.
Administrator może przetwarzać dane osobowe Użytkownika pozyskane
za pośrednictwem Serwisu również w następujących celach:
7. w celu zawarcia i realizacji ewentualnej umowy pomiędzy Użytkownikiem
a Administratorem oraz obsługi Użytkownika jako klienta Administratora
zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
8. w celu prowadzenia rozliczeń finansowych z Użytkownikiem będącym
klientem Administratora tytułem realizacji ewentualnej umowy zawartej
między stronami, a także ewentualnego dochodzenia roszczeń
od Użytkownika będącego klientem w ramach prawnie uzasadnionego
interesu Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO oraz spełnienia
obowiązków prawnych Administratora wobec organów podatkowych
na podstawie odrębnych przepisów zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
9. w celu realizacji działań marketingowych Administratora w ramach prawnie
uzasadnionego interesu Administratora w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f)
RODO, a także zgodnie z oświadczeniami woli dotyczącymi komunikacji
marketingowej złożonymi wobec Administratora. Zgody udzielone
w zakresie komunikacji marketingowej (np. na przesyłanie informacji
handlowych drogą elektroniczną lub kontakt telefoniczny w celach
marketingu bezpośredniego) mogą być wycofane w dowolnym czasie,
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
10. w celu realizacji obowiązków prawnych Administratora wobec Użytkownika
określonych w RODO, w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

IV. UDOSTĘPNIANIE DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe Użytkownika są lub mogą być przekazywane następującym
kategoriom odbiorców:
1. Podmiotom współpracującym przy realizacji usługi

V. PRAWA UŻYTKOWNIKA
1. Prawa Użytkownika
Użytkownik na każdym etapie przetwarzania jego danych zapewniony ma
szereg uprawnień pozwalających mu uzyskać dostęp do swoich danych,
weryfikację prawidłowości przetwarzania danych, ich korektę, jak również
ma prawo zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, może żądać
usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania lub przeniesienia danych.
W przypadku chęci skorzystania przez Użytkownika z przysługujących mu
praw jako podmiotu danych osobowych, może on się skontaktować
z Administratorem za pomocą następujących danych kontaktowych: BHP-
GRUPA ALFA AGNIESZKA SZAFRANIEC, Bociania 12, 75-669
Koszalin, bhp.grupaalfa@gmail.com.
2. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Użytkownik, którego dane osobowe są przetwarzane przez Administratora
ma prawo wnieść skargę do organu nadzoru właściwego w sprawach
ochrony danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych).
VI. PLIKI COOKIES

1. Administrator informuje, iż podczas korzystania z Serwisu w urządzeniu
końcowym Użytkownika zapisywane są krótkie informacje tekstowe zwane
„cookies”. Pliki „cookies” zawierają takie dane informatyczne jak: adres IP
dotyczący Użytkownika, nazwa strony internetowej, z której pochodzą, czas
przechowywania ich na urządzeniu końcowym Użytkownika, zapis
parametrów i statystyki oraz unikalny numer. Pliki „cookies” są kierowane
do serwera Serwisu za pośrednictwem przeglądarki internetowej
zainstalowanej w urządzeniu końcowym Użytkownika. Pliki „cookies”
wykorzystywane są w Serwisie w celu:

a. utrzymania technicznej poprawności i ciągłości sesji pomiędzy
serwerem Serwisu, a urządzeniem końcowym Użytkownika;
b. optymalizacji korzystania przez Użytkownika ze stron
internetowych Serwisu i dostosowania sposobu ich wyświetlania
na urządzeniu końcowym Użytkownika;
c. zapewnienia bezpieczeństwa korzystania z Serwisu;
d. zbierania statystyk odwiedzin stron Serwisu wspierających
ulepszanie ich struktury i zawartości;
e. wyświetlania na urządzeniu końcowym Użytkownika treści
reklamowych optymalnie dostosowanych do jego preferencji.
W ramach Serwisu stosowane są dwa rodzaje plików „cookies”: „sesyjne”
oraz „stałe”. „Sesyjne” pliki „cookies” są plikami ulegającymi
automatycznemu usunięciu z urządzenia końcowego Użytkownika Serwisu
po jego wylogowaniu z Serwisu lub po opuszczeniu przez niego stron
internetowych Serwisu lub po wyłączeniu przeglądarki internetowej. „Stałe”
pliki „cookies” przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika
przez czas określony w parametrach plików „cookies” lub do czasu
ich usunięcia przez Użytkownika. „Stałe” pliki „cookies” instalowane są
w urządzeniu końcowym Użytkownika wyłącznie za jego zgodą.
Administrator informuje, że:
a. przeglądarki internetowe domyślnie akceptują instalowanie
plików „cookies” w urządzeniu końcowym Użytkownika. Każdy
Użytkownik Serwisu może dokonać w dowolnym czasie zmiany
ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przez niego
przeglądarce internetowej w taki sposób, aby przeglądarka
automatycznie blokowała obsługę plików „cookies”,
bądź informowała Użytkownika o ich każdorazowym
zamieszczeniu w jego urządzeniu końcowym. Szczegółowe
informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies”
dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej
stosowanej przez Użytkownika Serwisu.
b. ograniczenie stosowania plików „cookies” przez Użytkownika
może ujemnie wpłynąć na poprawność i ciągłość świadczenia
Usług w Serwisie.

Pliki „cookies” zainstalowane w urządzeniu końcowym Użytkownika
Serwisu mogą być wykorzystywane przez współpracujących
z Administratorem reklamodawców lub partnerów biznesowych.
Pliki „cookies” można uznać za dane osobowe jedynie w powiązaniu
z innymi danymi identyfikującymi tożsamość, udostępnionymi
Administratorowi przez Użytkownika w ramach korzystania z Serwisu.
Dostęp do plików „cookies” przetwarzanych przez serwer Serwisu posiada
wyłącznie Administrator.
Jeśli Użytkownik nie zgadza się na zapisywanie i odbieranie informacji
w plikach „cookies”, może zmienić zasady dotyczące plików „cookies”
za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.

VII. INNE WAŻNE INFORMACJE

1. Ochrona bezpieczeństwa danych osobowych
Administrator wprowadza odpowiednie środki mające na celu zapewnienie
bezpieczeństwa danych osobowych Użytkownika. Bezpieczne korzystanie
z Serwisu zapewniają stosowane systemy oraz procedury chroniące przed
dostępem oraz ujawnieniem danych osobom niepożądanym. Ponadto
stosowane przez Administratora systemy oraz procesy są regularnie
monitorowane w celu wykrycia ewentualnych zagrożeń. Pozyskane przez
Administratora dane osobowe przechowywane są w systemach
komputerowych, do których dostęp jest ściśle ograniczony.
2. Przechowywanie danych osobowych

Okres przechowywania danych osobowych Użytkowników uzależniony jest
od celów przetwarzania przez Administratora danych.
Administrator przechowuje dane osobowe przez taki okres, jaki jest
konieczny do osiągnięcia określonych celów, tj.:
 w przypadku danych osobowych podanych podczas zakładania
konta w Serwisie przez Użytkownika - do czasu usunięcia konta
w Serwisie;
 przez okres prowadzenia działalności gospodarczej przez
Administratora.
W każdym z powyższych przypadków, po upływie niezbędnego okresu
przetwarzania, dane mogą być przetwarzane tylko w celu dochodzenia
roszczeń na tle łączących strony relacji do czasu ostatecznego
rozstrzygnięcia tych roszczeń na drodze prawnej.
Dane osobowe Użytkowników są przechowywane w bazie danych
Administratora, w której zastosowano środki techniczne i organizacyjne
zapewniające ochronę przetwarzanych danych zgodne z wymaganiami
określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
3. Zmiany Polityki prywatności
W celu uaktualnienia informacji zawartych w niniejszej Polityce prywatności
oraz jej zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, niniejsza Polityka
prywatności może ulec zmianie. W przypadku zmiany treści Polityki
prywatności, zmieniona zostanie data jej aktualizacji wskazana na końcu
jej tekstu. W celu zasięgnięcia informacji o sposobie ochrony danych
osobowych, Administrator rekomenduje Użytkownikom regularne
zapoznawanie się z postanowieniami Polityki Prywatności.
4. Informacje kontaktowe
W celu uzyskania jakichkolwiek informacji dotyczących niniejszej Polityki
Prywatności, Użytkownik może skontaktować się z Administratorem danych
osobowych: BHP-GRUPA ALFA AGNIESZKA SZAFRANIEC, Bociania 12,
75-669 Koszalin, z wykorzystaniem następujących danych
kontaktowych: bhp.grupaalfa@gmail.com.
Ponadto istnieje również możliwość kontaktu drogą pocztową
pod adresem: Bociania 12, 75-669 Koszalin.
Ostatnia aktualizacja niniejszego dokumentu miała miejsce dnia 31.05.2022.