REGULAMIN SKLEPU
INTERNETOWEGO

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego (zwany dalej „Regulaminem”) określa
zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym między innymi składania
i realizacji Zamówień, korzystania z Konta Klienta, tryb postępowania reklamacyjnego,
uprawnienia związane z odstąpieniem od Umowy sprzedaży.
2. Regulamin jest udostępniany Klientowi pod adresem Regulamin sklepu nieodpłatnie,
przed zawarciem Umowy sprzedaży, w sposób umożliwiający pozyskanie,
odtworzenie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą Systemu Teleinformatycznego,
którym posługuje się Klient.
3. Klient zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu.
Sprzedaż odbywa się na podstawie aktualnej wersji niniejszego Regulaminu, tj. wersji,
która jest obowiązująca i zaakceptowana przez Klienta w momencie złożenia
Zamówienia.
4. Zawarcie umowy o świadczenie drogą elektroniczną usług Konta Klienta wskazanych
w niniejszym Regulaminie następuje pod warunkiem rejestracji w Sklepie
Internetowym, zapoznania się i akceptacji treści niniejszego Regulaminu.
5. Przez zawarcie umowy o świadczenie drogą elektroniczną usług Konta Klienta
Sprzedawca zobowiązuje się do stałego świadczenia na rzecz Klienta usług dostępu
do Konta Klienta oraz korzystania ze Sklepu Internetowego w pełnym zakresie
na podstawie, w ramach i na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie.

§2 DEFINICJE
1. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:

1. „Sprzedawcy” – należy przez to rozumieć BHP-Grupa ALFA Agnieszka
Szafraniec (pełna nazwa firmy), adres ul.Bociania 12 , 75-669 Koszalin,
numer NIP: 6692333978, numer REGON: , e-mail 360556537 - który
prowadzi Sklep Internetowy i za jego pośrednictwem dokonuje sprzedaży
Towarów;
2. „Kliencie” – należy przez to rozumieć osobę fizyczną posiadająca pełną
zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez
powszechnie obowiązujące przepisy prawa osobę fizyczną posiadającą
ograniczoną zdolność do czynności prawnych, a także osobę prawną
lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której
ustawa przyznaje zdolność prawną - korzystającą ze Sklepu
Internetowego, w tym przy pomocy utworzonego dla niej przez Sprzedawcę
Konta Klienta;
3. „Konsumencie” - należy przez to rozumieć Klienta będącego osobą
fizyczną, korzystającego ze Sklepu Internetowego, w szczególności
dokonującego zakupów, w zakresie niezwiązanym bezpośrednio
z działalnością gospodarczą lub zawodową Klienta;
4. „Stronach” – należy przez to rozumieć łącznie Sprzedawcę i Klienta;
5. „Umowie sprzedaży” – należy przez to rozumieć umowę zawartą
na odległość, której przedmiotem jest sprzedaż przez Sprzedawcę Towaru
na rzecz Klienta zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie.
6. „Sklepie Internetowym” – należy przez to rozumieć platformę
internetową www.bhpkoszalin.pl administrowaną przez Sprzedawcę,
dostępną on-line poprzez witrynę www.bhpkoszalin.pl, za pośrednictwem
której Klient może dokonać zakupu Towarów;
7. „Systemie Teleinformatycznym” - należy przez to rozumieć zespół
współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania,
zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie

i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą
właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia
końcowego w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo
telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2460 ze zm.);
8. „Towarze” - należy przez to rozumieć rzecz ruchomą lub usługę
prezentowaną przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym, która może być
przedmiotem Umowy sprzedaży. Zdjęcia  Towarów mają charakter
poglądowy; oznacza to, że Towary na zdjęciach mogą nieznacznie
różnić się ich rzeczywistego wyglądu ze względu na indywidualne
ustawienia sprzętu komputerowego Klienta (np. nasycenie kolorów,
proporcje)
9. „Koncie Klienta” – należy przez to rozumieć indywidualne konto założone
dla Klienta w ramach świadczenia usług drogą elektroniczną przez
Sprzedawcę, przy pomocy którego Klient korzysta z dostępu do Sklepu
Internetowego oraz ma możliwość między innymi składania Zamówień
w sposób uproszczony;
10. „Adresie Elektronicznym” – należy przez to rozumieć oznaczenie Systemu
Teleinformatycznego umożliwiające porozumiewanie się za pomocą
środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej;
11. „Cenie” – należy przez to rozumieć wartość brutto Towaru wyrażoną
w walucie PLN, uwzględniającą podatek od towarów i usług. Cena
nie uwzględnia kosztu dostawy, który zależny jest od sposobu dostarczenia
Towaru do Klienta, a także od wartości oraz wielkości Zamówienia
i podawany jest przy wyborze sposobu dostawy Towaru przez Klienta.
Całkowity koszt Zamówienia (tj. cena Towaru wraz z innymi kosztami,
w tym kosztami dostawy) wskazany jest w koszyku przed złożeniem
Zamówienia przez Klienta;
12. „Danych Osobowych” - należy przez to rozumieć informacje
o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej;
13. „Administratorze Danych Osobowych” - należy przez to rozumieć
Sprzedawcę, który występując w tej roli samodzielnie lub wspólnie z innymi
ustala cele i sposoby przetwarzania Danych Osobowych;
14. „Regulaminie” - należy przez to rozumieć niniejszy dokument;
15. „RODO” – należy przez to rozumieć ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU
EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04);
16. „Zamówieniu” należy przez to rozumieć oświadczenie woli Klienta złożone
za pośrednictwem Sklepu Internetowego określające: rodzaj i ilość
zamawianych Towarów; rodzaj dostawy; rodzaj i wysokość płatności;
miejsce wydania rzeczy, dane Klienta, stanowiące ofertę zawarcia Umowy
sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
§3 OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA SKLEPU INTERNETOWEGO
1. Sklep Internetowy prowadzony jest przez Sprzedawcę.
2. Sklep Internetowy nie służy do sprzedaży hurtowej. W przypadku chęci zakupu
Towarów w ilości hurtowej Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą drogą
email wysyłając zapytanie na Adres Elektroniczny
Sprzedawcy: bhp.grupaalfa@gmail.com Jeśli z treści składanego Zamówienia
poprzez Sklep internetowy będzie wynikać, iż zamówienie ma charakter Zamówienia
hurtowego, Sprzedawca ma prawo odmowy realizacji takiego Zamówienia informując
o tym Klienta poprzez stosowny komunikat w Sklepie internetowym lub kontaktując się
z Klientem w tym przedmiocie.
3. Informacje o Towarach zamieszczone na stronach Sklepu Internetowego nie stanowią
oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do składania ofert
w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.

4. Informacje o Towarach zamieszczone w Sklepie Internetowym nie są równoznaczne
z tym, że Towary są faktycznie dostępne u Sprzedawcy i jest możliwa realizacja
Zamówienia na nie.
5. Towary prezentowane w Sklepie Internetowym mogą posiadać gwarancję producenta,
importera lub Sprzedawcy, która zasięgiem obejmuje terytorium Polski. Czas
udzielenia gwarancji każdego Towaru wskazana jest w jego opisie. Szczegółowe
warunki realizacji gwarancji są określone w karcie gwarancyjnej wystawionej przez
gwaranta.
6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Cen Towarów prezentowanych
w Sklepie Internetowym, wprowadzenia nowych Towarów do oferty, usuwania
Towarów z oferty lub zmianę ich opisu, prowadzenia akcji promocyjnych w Sklepie
Internetowym, w szczególności na podstawie regulaminu danej promocji.
Wprowadzone zmiany nie wpływają na skuteczność i wykonywanie złożonych
wcześniej Zamówień przez Klienta.
7. Sprzedawca zapewnia dostępność Sklepu Internetowego dla Klienta wyłącznie on-line
i pod warunkiem zapewnienia przez Klienta na jego własny koszt:
1. sprzętu komputerowego z systemem operacyjnym pozwalającym
na korzystanie z zasobów sieci Internet,
2. połączenia z siecią Internet;
3. dostępu do indywidualnego konta poczty elektronicznej e-mail;
4. prawidłowo skonfigurowanej przeglądarki internetowej w najnowszej
oficjalnej wersji z włączoną opcją obsługi plików typu „cookies” (np. Mozilla
Firefox, Google Chrome, Safari, Opera)

8. Z zastrzeżeniem odmiennych postanowień Regulaminu, Sklep Internetowy jest
dostępny dla Klienta w okresie korzystania przez niego ze Sklepu Internetowego,
przez całą dobę i siedem dni w tygodniu.
9. Sprzedawca zastrzega możliwość zaistnienia niedostępności on-line Sklepu
Internetowego dla Klienta celem zapewnienia bezpieczeństwa i stabilności Sklepu
Internetowego na potrzeby napraw, konserwacji, usuwania awarii, wprowadzania
niezbędnych adaptacji, zmian i innych tym podobnych czynności.
10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany funkcjonalności Sklepu Internetowego,
zarówno poprzez rozbudowywanie go o nowe funkcje jak i zmiany istniejącej
funkcjonalności.
§4 KONTO KLIENTA 
1. Warunkiem korzystania przez Klienta z pełnego zakresu funkcjonalności Sklepu
Internetowego jest akceptacja postanowień Regulaminu, nieodpłatna rejestracja Konta
Klienta w Sklepie Internetowym i potwierdzenie tej rejestracji przez Sprzedawcę.
2. Założenie Konta Klienta nie jest konieczne do złożenia Zamówienia w Sklepie
Internetowym.
3. Poprzez zarejestrowanie Konta Klienta oraz akceptację postanowień Regulaminu,
Klient składa oświadczenie woli wyrażające zgodę na świadczenie drogą
elektroniczną usług prowadzenia Konta Klienta zgodnie z postanowieniami
Regulaminu.
4. Podczas rejestracji Konta Klienta wprowadza on ustalone przez siebie i znane
tylko sobie login i hasło. Klient ma obowiązek dbać, aby jego login i hasło pozostały
poufne, a w szczególności nie może ich udostępniać osobom nieuprawnionym.
5. Klient powinien w celu rejestracji Konta Klienta:

1. wypełnić formularz rejestracyjny znajdujący się w Sklepie Internetowym;
2. wypełnić wszystkie pola formularza oznaczone gwiazdką jako
obowiązkowe;
3. zaakceptować Regulamin.

6. Dane wpisane do formularza rejestracyjnego podczas rejestracji Konta Klienta
powinny dotyczyć Klienta oraz powinny być prawdziwe.
7. Podczas rejestracji Konta Klienta na wskazany we wniosku rejestracyjnym Adres
Elektroniczny wysłane zostanie potwierdzenie rejestracji Konta Klienta w Sklepie
Internetowym, z prośbą o zweryfikowanie danych i zakończenie rejestracji Konta
Klienta. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi

prowadzenia Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta
i dokonywania zmian podanych podczas rejestracji danych.
8. Sprzedawca może odmówić przyjęcie rejestracji Konta Klienta i zawarcia umowy
o świadczenie usług drogą elektroniczną z ważnych przyczyn.

§5 ZAMÓWIENIA I ICH REALIZACJA 
1. Zamówienia można składać za pośrednictwem elektronicznego formularza
Zamówienia dostępnego w Sklepie Internetowym, przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
2. Klient może złożyć Zamówienie po zalogowaniu się do Konta Klienta bądź bez Konta
poprzez podanie danych wskazanych w elektronicznym formularzu Zamówienia
niezbędnych do realizacji Zamówienia.
3. Celem złożenia Zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego Klient dodaje
wybrane przez siebie Towary do koszyka dokonując wyboru rodzaju i liczby Towarów
oraz naciskając przycisk „DODAJ DO KOSZYKA” oraz podejmuje inne czynności
techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty, w tym wskazuje sposób
dostawy i formę płatności. Następnie Klient składa Zamówienie przez wysłanie
elektronicznego formularza Zamówienia do Sprzedawcy, wybierając na stronie
internetowej Sklepu Internetowego przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” (lub
jemu równoważny). W celu złożenia Zamówienia konieczna jest uprzednia akceptacja
postanowień Regulaminu przez Klienta. W podsumowaniu Zamówienia, przed
jego wysyłką do Sprzedawcy, Klient otrzymuje informację o głównych cechach
zamawianych Towarów, łącznym koszcie Zamówienia, czyli Cenie za wybrany Towar,
koszcie dostawy, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach, jakie go obciążają
w związku z Zamówieniem.
4. Wysłanie Zamówienia przez Klienta stanowi złożenie Sprzedawcy oferty zawarcia
Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia.
5. Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta Adres
Elektroniczny informację o przyjęciu Zamówienia do realizacji. Informacja ta stanowi
oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty, co jest równoznaczne z zawarciem przez
Strony Umowy sprzedaży.
6. Wiążąca i ostateczna jest Cena podana w koszyku, w chwili składania Zamówienia
przez Klienta.
7. Za Zamówienie złożone w Sklepie Internetowym Klient może zapłacić:

1. z góry – przelewem tradycyjnym na rachunek płatniczy Sprzedawcy nr 26
1050 1559 1000 0092 0607 8306 albo przy pomocy płatności
elektronicznych i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem operatorów
płatności elektronicznych.

8. Klient dokonując płatności zostanie poinformowany o jej wysokości bezpośrednio
przed jej dokonaniem, a także o dostępnych metodach płatności oraz o danych
operatora realizującego płatności. Szczegółowy regulamin dokonywania płatności
za pośrednictwem operatorów realizujących płatności elektroniczne dostępny jest
na stronie internetowej danego operatora.
9. W celu dokonania płatności za pośrednictwem operatora płatności elektronicznej
Klient powinien postępować zgodnie z instrukcjami podawanymi przez operatora
płatności elektronicznych, do którego zostanie przekierowany ze Sklepu
Internetowego, oraz niezwłocznie dokonać zapłaty za złożone Zamówienie.
10. Klient oświadcza, że wyraża zgodę na stosowanie i przekazywanie przez
Usługodawcę faktur elektronicznych niewymagających podpisów stron w formacie pdf
poprzez wysyłanie ich na wskazany przez Klienta Adres Elektroniczny. Sprzedawca
dostarcza Klientowi fakturę droga elektroniczną niezwłocznie po otrzymaniu płatności
za Zamówienie.
11. Składając Zamówienie Klient dokonuje wyboru w zakresie sposobu dostawy Towaru.
Towar może zostać Klientowi dostarczony:
1. w inny sposób wskazany bezpośrednio na stronie internetowej Sklepu
Internetowego.

12. Sprzedawca zamieszcza w Sklepie Internetowym informację o liczbie dni roboczych
potrzebnych do dostawy Towarów przy użyciu określonej metody dostawy.

13. Sprzedawca zastrzega maksymalny czas realizacji Zamówienia wynoszący 30 dni.
Po bezskutecznym upływie tego terminu Klient może anulować Zamówienie
poprzez przesłanie do Sprzedawcy oświadczenia o anulowaniu Zamówienia. W takim
przypadku Sprzedawca niezwłocznie zwraca Klientowi będącemu Konsumentem
wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym ewentualne koszty dostarczenia
Towaru.
14. Sprzedawca dołącza do każdego dostarczanego Zamówienia potwierdzenie
sprzedaży w postaci faktury VAT. W przypadku, gdy Zamawiający jest płatnikiem
podatku VAT i chce otrzymać fakturę, powinien wysłać Sprzedającemu stosowną
informację o tym, np. za pośrednictwem poczty elektronicznej bezpośrednio
po dokonanym zakupie, podając niezbędne dane.

§6 ROZWIĄZANIE I WYGAŚNIĘCIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG
1. Niniejszy rozdział nie dotyczy Umów Sprzedaży, lecz ma zastosowanie wyłącznie
do umów o świadczenie drogą elektroniczną usług prowadzenia Konta Klienta.
2. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną może zostać rozwiązana przez
Klienta w każdym czasie za pośrednictwem Sklepu Internetowego. Sprzedawca
dokona potwierdzenia rozwiązania umowy poprzez wysłanie Klientowi wiadomości
na Adres Elektroniczny wskazany przez Klienta w Koncie Klienta.
3. Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą
elektroniczną w każdym czasie z ważnych przyczyn za 14-dniowym okresem
wypowiedzenia. Sprzedawca wypowiada umowę o świadczenie usług drogą
elektroniczną poprzez wysłanie do Klienta stosownego oświadczenia woli na Adres
Elektroniczny wskazany przez Klienta w Koncie Klienta.
4. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną wygasa w razie:

1. Śmierci albo likwidacji Klienta;
2. Likwidacji Sprzedawcy albo zaprzestania prowadzenia przez Sprzedawcę
działalności gospodarczej.
§7 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 
1. Sprzedawca jako Administrator Danych Osobowych dokłada wszelkich starań, aby
zapewnić wszelkie możliwe środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony
Danych Osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem,
przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem
czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa, w tym
RODO.
2. Sprzedawca korzysta w ramach Sklepu Internetowego z plików cookies i innych
podobnych technologii, żeby poprawić efektywność i zaproponować Klientowi coraz
doskonalsze funkcjonalności Sklepu Internetowego oraz bardziej dopasowane
reklamy. Jeśli Klient nie zgadza się na zapisywanie i odbieranie informacji w plikach
cookies, może on zmienić zasady dotyczące plików cookies za pomocą ustawień
swojej przeglądarki internetowej lub zastosowanie tzw. opt-out na stronie dostawcy
danego rozwiązania technologicznego.
3. Więcej informacji na temat przetwarzania Danych Osobowych przez Sprzedawcę
znajduje się w Polityce Prywatności.

§8 ODPOWIEDZIALNOŚĆ
1. Klient zobowiązany jest korzystać ze Sklepu Internetowego zgodnie
z jego przeznaczeniem i powstrzymać się od wszelkiej działalności, która mogłaby
zakłócić jego prawidłowe funkcjonowanie.
2. Klientowi zakazuje się wprowadzania do obszaru Sklepu Internetowego treści
o charakterze bezprawnym. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za poprawność,
zakres, kompletność, treść i zgodność z przepisami prawa danych wprowadzonych
i przechowywanych w Koncie Klienta.
3. W zakresie dozwolonym przepisami prawa, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności
za:
1. blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych, które obsługują
wiadomości e-mail Klienta, przesyłane wiadomości Sprzedawcy na Adres
Elektroniczny Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail

wysłanych przez Sprzedającego przez oprogramowanie zainstalowane
na sprzęcie komputerowym używanym przez Klienta;
2. nieprawidłowe działanie Sklepu Internetowego wynikające z okoliczności,
że sprzęt komputerowy, oprogramowanie lub dostęp do Internetu Klienta
nie spełniają wymagań technicznych wskazanych w Regulaminie;
3. konsekwencje podania przez Klienta błędnych lub niezgodnych z prawdą
danych Klienta przy rejestracji Konta Klienta lub składaniu Zamówienia.
4. Sklep Internetowy może zawierać odnośniki do innych witryn internetowych.
Sprzedawca nie odpowiada za treść, formę oraz poprawność informacji zawartych
w tych odnośnikach. Przeglądanie zawartości odnośników odbywa się na własne
ryzyko Klienta.
5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo umieszczania w dowolnej części Sklepu
Internetowego treści reklamowych w formach stosowanych w Internecie. Sprzedawca
nie ponosi odpowiedzialności za treści reklamowe zamieszczane w Sklepie
Internetowym oraz za wynikające z tego tytułu roszczenia osób trzecich.
6. Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w maksymalnym
dopuszczalnym przez prawo zakresie odpowiedzialność Sprzedawcy za szkody
wyrządzone Klientom niebędącym Konsumentami ogranicza się do kwoty, jaką
taki Klient zapłacił Sprzedawcy za nabycie danego Towaru, niezależnie od źródła
i podstawy prawnej roszczenia Klienta niebędącego Konsumentem, a także
wyłączona jest odpowiedzialność z tytułu utraconych korzyści.

§ 9 ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY
1. Konsument jest uprawiony do odstąpienia od zawartej Umowy sprzedaży,
bez podania przyczyny, w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania Zamówienia.
Termin ten rozpoczyna bieg:
1. od objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez
niego osobę trzecią inną niż przewoźnik,
2. w przypadku gdy Umowa sprzedaży obejmuje wiele Towarów, które są
dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie
ostatniego Towaru, partii lub części
3. w przypadku Umowa sprzedaży polega na regularnym dostarczaniu rzeczy
przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;
4. dla pozostałych przypadków - od dnia zawarcia Umowy sprzedaży.
2. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży, wystarczy, aby
Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa
odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
3. W celu skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od Umowy sprzedaży Konsument
jest zobowiązany dostarczyć Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu, preferowanie
na Adres Elektroniczny bhp.grupaalfa@gmail.com Jeżeli Konsument skorzysta z tej
możliwości, Sprzedawca prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie
otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą
elektroniczną).
4. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży Konsument może sformułować
w następujący sposób (zachowanie poniższej formuły nie jest jednak obowiązkowe):

Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży

Nazwa Sprzedawcy: BHP-grupa ALFA Agnieszka Szafraniec
Adres Sprzedawcy: ul.Bociania 12 , 75-669 Koszalin.
e-mail Sprzedawcy: bhp.grupaalfa@gmail.com
 
Niniejszym odstępuję/-jemy (*) od zawartej przez(e) mnie/nas (*) umowy zakupu następujących
Towarów: ____________________________________________________
Zamówione w dniu (*)/otrzymane w dniu (*) ____________________________________
Imię i Nazwisko Konsumenta/-ów: ____________________________________________
Adres Konsumenta/-ów: ____________________________________________________
Podpis Konsumenta/-ów (tylko w przypadku oświadczeń w formie
papierowej):_______________________
Data: ___________________________________________________________________

(*) niepotrzebne skreślić
 
5. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą.
6. Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszelkie otrzymane płatności związane z Umową
sprzedaży, od której Konsument odstępuje, w szczególności Cenę Towaru oraz koszt
dostawy, przy czym w zakresie zwrotu kosztów dostawy Sprzedawca obowiązany jest
zwrócić tylko koszt zwykłego, najtańszego sposobu dostarczenia Zamówienia,
oferowanego przez Sprzedawcę. Bezpośrednie koszty związane ze zwrotem Towaru,
stanowiące następstwo odstąpienia przez Konsumenta od Umowy sprzedaży, ponosi
Konsument.
7. Sprzedawca dokona zwrotu płatności otrzymanych od Konsumenta, w tym Ceny
Towaru oraz kosztu dostawy niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni
od dnia otrzymania wysłanego przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu
od Umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem ust. 8 poniżej. Zwrot płatności nastąpi tym
samym kanałem płatności, jakiego Konsument użył celem zapłaty za Towar, o ile
Sprzedawca i Konsument nie uzgodnią inaczej.
8. Konsument, który odstąpił od Umowy sprzedaży, ma obowiązek zwrócić Towar
Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia
od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towarem przed
jego upływem. Zwracany Towar powinien zachować stan niewykraczający poza
konieczny do stwierdzenia charakteru Towaru, jego cech i funkcjonowania.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności za Towar do czasu otrzymania
rzeczy lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jej odesłania, w zależności
od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
9. Prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi
w odniesieniu do Umów sprzedaży:
1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu
jego zindywidualizowanych potrzeb;
2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu
zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana
w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można
zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
4. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze
względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi
rzeczami;
5. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne
albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym
opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy
o prenumeratę;
7. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku
materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną
zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy
i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia
od umowy.

10. Uprawnienia Konsumenta, o których mowa w niniejszym § 9, przysługują również
Klientowi będącemu osobą fizyczną zawierającemu umowę bezpośrednio związaną
z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona
dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu
wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie
przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

§10 WADY TOWARU. REKLAMACJE 
1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi Towar wolny od wad.

2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, na zasadzie rękojmi, za wady fizyczne
lub prawne Towaru zakupionego przez tego Klienta. W przypadku sprzedaży
niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w artykułach
556-576 kodeksu cywilnego, z uwzględnieniem art. 556 4  oraz 556 5  kodeksu cywilnego.
3. Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny, usunięcia wady, wymiany wadliwego
produktu na nowy lub odstąpienia od Umowy sprzedaży. Niniejsze uprawnienie
przysługuje również Klientowi będącemu osobą fizyczną zawierającemu umowę
bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy
wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego
w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej,
udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej.
4. Klient może zgłaszać reklamacje i informacje związane z niewykonaniem
lub nienależytym wykonaniem przez Sprzedawcę Umowy sprzedaży, w tym wadami
Towaru, lub świadczeniem usług drogą elektroniczną określonych w Regulaminie
w dowolnej formie, w tym w szczególności drogą elektroniczną na Adres Elektroniczny
Sprzedawcy bhp.grupaalfa@gmail.com lub drogą pocztową na adres
Sprzedawcy, u.Bociania 12 , 75-669 Koszalin.
5. Celem sprawnego rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego powinno ono zawierać:
1. Dane zgłaszającego reklamację (imię i nazwisko/nazwę i adres Klienta, Adres
Elektroniczny);
2. Opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji;
3. Oczekiwania Klienta co do sposobu zaspokojenia żądania reklamacyjnego;
4. Dowód zakupu, jeśli reklamacja dotyczy zamówionego Towaru.
6. W przypadku zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących wad Towarów, Klient ma
obowiązek dostarczyć wadliwy Towar na adres Sprzedawcy. W wypadku Konsumenta
koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
7. Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od otrzymania kompletnego
zgłoszenia reklamacyjnego ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go
dalszych działaniach związanych z rozpatrywaną reklamacją.
8. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta koszty wymiany lub naprawy
Towaru ponosi Sprzedawca.
9. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą korespondencji
elektronicznej, na Adres Elektroniczny podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

§11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE 
1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie dnia 30.05.2022
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany postanowień
Regulaminu, bez konieczności uzasadniania przyczyn takiej zmiany, i jednocześnie
zobowiązuje się do informowania Klienta o każdorazowej zmianie Regulaminu
poprzez umieszczenie jednolitego tekstu Regulaminu na stronie Regulamin sklepu.
Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na zamówienia złożone przez Klienta przed
wejściem w życie zmian Regulaminu – zamówienia takie są realizowane według
postanowień Regulaminu obowiązującego w dacie składania zamówienia.
3. Zmiany dokonane w Regulaminie wchodzą w życie z upływem 7 dni od momentu
udostępnienia ich treści na stronie Regulamin sklepu. W razie gdy Klient nie akceptuje
nowej treści Regulaminu ma obowiązek zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę, co
skutkuje rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta Klienta
zgodnie z postanowieniami §6 Regulaminu.
4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały
odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Ustawy z dnia 23
kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.) oraz przepisy
Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r., poz. 287ze
zm.).
5. Wszelkie spory wynikłe na tle wykonywania Umowy sprzedaży Strony będą starały się
rozwiązać polubownie. W przypadku braku porozumienia Stron będących
przedsiębiorcami co do polubownego rozwiązania sporu w terminie 60 dni od daty

zgłoszenia roszczenia, właściwym do ostatecznego rozstrzygnięcia sporu będzie sąd
właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy.
6. Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania
z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Należą
do nich w szczególności:
1. stały, polubowny sąd konsumencki działający przy Inspekcji Handlowej
2. postępowanie mediacyjne w sprawie polubownego zakończenia sporu
między Klientem, a Sprzedawcą, które prowadzone jest przed
wojewódzkim inspektorem Inspekcji Handlowej;
3. pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą
udzielana przez właściwego, powiatowego (miejskiego) rzecznika
konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych
należy ochrona konsumentów.
4. platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy
konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR)
dostępna
pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=m